Slatka Nova Godina

U Novu valja ući slatko i raskošno, stoga ovaj prvi ovogodišnji post nije moglo obilježiti ništa drugo nego li bogata čokoladno - kremasto- voćna torta. Schwarzwald torta.

Photobucket

Ovo nije torta koja se našla na našem kućnom meniju (o njoj neki drugi put), već sam ju pravila za prijatelja Sašu (ujedno i ex blogera :wave:) i njegovo veselo novogodišnje društvo. To je bila možda i prva torta koju sam napravila, a da je nisam uspjela okusiti. No, nadam se ne i posljednja. :cerek:

Photobucket

U svakom slučaju, nakon što je sat otkucao ponoć i počelo je masovno slanje i zvanje, primila sam i poziv tog istog veselog društva koje mi je javilo da je moj prvi "tortovni" poduhvat uspio. :njami:

Photobucket

A nakon ovih hranidbeno obilnih blagdana, mama i ja odlučile smo se na jednomjesečnu pauzu od pravljenja slatkog (no u to dakako ne ulaze narudžbe s neutralnih strana) i sada jedna drugoj brojimo dane, da vidimo koja će duže uspjeti izdržati.
Ovo će biti teže nego korizma!!

Comments

  1. Volim Schwarzwald tortu, i ne mogu stići da je napravim jer me mama uvek pretekne i donese. Ona odbija da koristi liker od višnje kojim bi ja fajtala korice, već se drži njenog recepta. Možda se i ja oprobam sledeći put. Nisam srela nekog ko je ne voli, osim onih koji ne vole višnje, a njih je malo!

    ReplyDelete

Post a Comment