Anatomija cupcakesa iliti kako je Sedmo nebo postalo otkriće

Opet lutam po raznim šarenim blogovima... Naravno da sam puna ideja i inspiracije.. i da jedva čekam kad ću se već uhvatiti nekog pečenja..
No, eto, odlučih ovaj kratki post posvetiti svima onima koji vrlo malo znaju o tome što je zapravo cupcake..
Što me potaklo na ovaj toliko netipičan post? Desert za nedjeljnjim ručkom - Sedmo nebo- kolač koji se sastoji od klasičnog biskvita i kreme s orasima.. Nekada ga je baka doma često radila i bio mi je najobičniji kolač, toliko da mi nikada nebi privukao pažnju.. da nisam zajedno s pisanjem ovog bloga o kolačima počela razmišljati na sasvim drugačiji način.

Bakini stari kolači zapravo i nisu puno drugačiji od današnjih kolača, suprotno tuđim (a i mojim dosadašnjim) mišljenjima.. Ljudi često traže nove i bolje recepte, stalno u nekoj potrazi.. A zapravo jedino što trebamo je vratiti se korjenima.. i zaista teško da ćemo naći bolji recept od starog, bakinog biskvita i kreme..

Photobucket
Kada sam otkrila buttercream, bila sam izvan sebe.. pokušavala sam pronaći onaj idealni recept za buttercream, kako mu okus nebi bio previše po margarinu, previše sladak ili nejestivo masan. Toliko recepata za buttercream sam do sada pronašla, isprobala, zapisala i prekrižila..  da bih ove nedjelje, po ne znam koji put u životu jedući Sedmo nebo, zaključila da je krema na ovom kolaču ništa drugo nego li - buttercream. Da se ispravim, vjerojatno najfiniji buttercream koji sam ikada probala. Moja baka godinama je pravila buttercream, a ja sam mislila da sam ga JA pronašla i uvela u našu kuhinju.. Da, baka, skromnost mi je očito vrlina.. not!

Photobucket
Toliko sam raznih recepata isprobala.. i vjerovala sam da sam pronašla "THE" recept za vanilin biskvit za cupcakese.. kako i ne bi kad je recept bio iz Magnolia bakery.. duuh, ako tko zna raditi cupcakese, pa to su valjda oni.. Ali eto, ovaj vikend sam otkrila da bi i Magnolia mogla štogod naučiti iz kuharica moje bake.. Jer biskvit iz jednog najobičnijeg starinskog Sedmog neba totalno je pokorio Magnolia cupcakese.. By miles!

Photobucket

I tako, učeći novo, često se vraćamo na staro. Isto kao što se moda vraća u 60-e, 70-e, 80-e (ok, za 90-e još ipak nismo spremni.. ), i recepti se polako vraćaju originalima, tradiciji i korijenima. Kažem "recepti", jer izgled kolača više nitko ne može vratiti unazad. I baš zato prvom prilikom se veselim isprobati Sedmo nebo u novom, šaličastom obliku! Baka bi se sigurno veselila da ih vidi, tako nove, modernizirane! :)

Dakle, kao što rekoh- in with the old, but out with the new.. cupcakesi zapravo nisu ništa drugo nego iznutra tradicionalan kolač koji je i vaša baka nekada radila, ali zato izvana novi, moderni, simpatično maleni i originalno ukrašeni deserti. I eto, to vam je čitava anatomija cupcakesa ( fotka s bloga Things) :




Photobucket

 Btw- jedno "kulinarsko" pitanje.. Slavite li St. Patricks day i pripremate li nešto posebno za taj dan? Ja već smišljam što bih pripremila.. makar, vjerojatno će izbor pasti na moje Chocolate mint browniese, koji ne samo da su zeleni, nego su i najtraženiji što se tiče molbi da objavim temeljite fotke izrade- korak po korak.

Photobucket

Comments

  1. Jao jao koliko je slatka ova anatomska slika, mozda je iskoristim kod sebe za neki sareni blogpost :)

    PS. Od tvojih slika ovde ne bude mi dobro, sad mi se jedu cupcakesi, moderni, bakini, nije bitno... just pour it to my veins! :D

    ReplyDelete
  2. slažem se s tvojim razmišljanjem o američkim "otkrićima" kolača, a zapravo je to nešto što naša kuhinja odavno poznaje i što naše bake rade neusporedivo finije :)
    ovu fotku anatomije cupcakea sam već bila zapazila, jako zgodna ideja
    a za st patrick's day ove god. ne spremam ništa (vjerojatno) jer totalno nemam vremena :(

    ReplyDelete
  3. Odličan post!! :) Ja nikako ne volim buttercream rađen po "američkoj" recpturi al sad kad si već spomenula ovaj kolač vidim da iteakako volim buttercream al po naški :D kad sam vidjela ovaj plakat oduševio me :D

    ReplyDelete
  4. Hvala sto me podsjeti na ovaj 'starinski' kolac...krajnje je vrijeme da ga ponovo napravim.

    ReplyDelete
  5. Dok su naše vrijedne bake pravile "cupcakese", Amerika nije ni postojala, tako da, bake:Amerika=1.0. :D

    I ja sam u početku pravila cupcakese po raznoraznim receptima, ali sam nekon dosta isprobanih recepata došla na one stare, rukom pisane koje sam imala u kući. I najfiniji cupcakesi ispadnu uz pomoć starih recepata.

    ReplyDelete
  6. I ja se slažem da su cupcakes samo starinski provereni recepti obučeni u novo ruho:)Sedmo nebo nisam odavno pravila pa hvala na podsećanju:))
    I još tvoje mint brownies sam skoro gledala na kulci i čvrsto rešila daq ih napravim,obožavam čokoladu i mentu u kombinaciji.
    Pozdrav iz Beograda

    ReplyDelete
  7. Pamela, imala am do skoro link na blogu za ove sjajne torte koji sam obrisala
    http://maggieaustincake.com/?page_id=16
    pa mi je prijatelj traćžio link i evo seti se tebe da bi tebi ovo pasovalo da pokupiš koju ideju

    ReplyDelete
  8. @Jelena.. ovo je tortovni orgazam.. aaaaaaaaaaaa.. fantasticno je skromna rijec..

    ReplyDelete
  9. Blog ti je totalno simpatican :) I smejala sam se tvom rasclanjivanju cupcake-a :) Pravi si gastronom, sta da ti kazem. A volim ove kremaste, al sa korom, kao sto si ga i napravila :)

    ReplyDelete

Post a Comment