Nema me!

Da, da.. nema me već jako dugo.. Nije da sam zaboravila na blog, ili na kolače.. Samo ih nisam već punih mjesec dana radila. I ne, nije bila riječ o korizmi..
Riječ je o novo/starom poslu koji sam počela raditi daleko od Zagreba.. točnije, u Orebiću.. Pelješac? blizu Korčule? 11 sati od Zagreba? E da, upravo tamo.. :D

Photobucket



Dakle, imam dvije opcije:

1. Na 6 mjeseci napustiti blog (i naravno, pečenje kolača), pa se vratiti pisanju tek u jesen
2. Nastaviti pisati, ponekad i o nečemu finom, slatkom.. ali bez recepata, jer me u hotelu ne puštaju u kuhinju (samo sam ju virnula!)

No eto, ovom prilikom sam odlučila s vama podijeliti i par fotki ravno iz Orebića, s mog novo/starog posla.. novog, jer nisam ga radila već 2 godine.. A starog, jer mi je ovo već 4. godina da ga radim (očito ne zaredom, ali svaka se broji). Šaljem fotke a vi pogađajte.. Koji je to moj ljetni posao?




Photobucket

Comments

  1. hahaha...i love that color blue on you. :)

    ReplyDelete
  2. dok se ti baviš turističkom animacijom ja ti dodjeljujem nagradu, škicni moj blog i pokupi svoju nagradu!

    ReplyDelete

Post a Comment