Gastro dan s Tihanom i Tamarom

Ima nešto u ljudima koji vole pisati..
Otkako pišem blog (a ovo nije moj prvi blog), moj krug prijatelja i poznanika postao je širi i šarolikiji nego što sam ikad mogla pomisliti. Neki od tada blogera danas su među mojim najboljim prijateljima, a jučer sam dan provela uz dvije divne blogerice koje jednako tako mogu vidjeti u krugu budućih prijateljica.

Photobucket

Uz kreativne, otvorene i jednostavne ljude uvijek je zanimljivo provoditi vrijeme, planirati nove avanture i učiti nove stvari.

A Tihana (Just Cake theCupcake) i Tamara (Bite my cake) su upravo to- kreativne, otvorene i jednostavne. Volimo iste stvari - hranu i kuhanje, znatiželjne smo i volimo učiti, ali smo jednako tako i spremne dijeliti ono što već znamo. To i činimo na našim blogovima, putem kojih smo i stupile u kontakt, počevši razmjenjivati savjete i ideje. Dugo smo se dogovarale oko zajedničkog druženja, a ono je napokon ostvareno.. upravo jučer.

Dan je započet ručkom u restoranu, nastavljen desertima u slastičarnici.. kao da je i moguće očekivati išta drugačije od nas...

Photobucket Photobucket
(za kvalitetnije fotke i njihove doživljaje, svakako posjetite Tihanin i Tamarin post )

Mnogo toga se poklopilo zajedno- Tjedan restorana koji je upravo aktualan u Zagrebu, Tamarin rođendan i dogovor sa slastičarnom Orijent da ih posjetimo i isprobamo njihove delicije. Pa smo ga tako i nazvale - Gastro dan.
Dan smo započele Tihana i ja, u malom shoppingu, kako za sebe, tako i za našu "partner in crime" kojoj je taman prošao rođendan, pa smo iskoristile prigodu da joj poklonimo nešto što će joj sigurno poslužiti u daljnjem kreiranju predivnih fotki hrane. 
Također, da ne zaboravim napomenuti da smo svratile i u studio Kuhari.com gdje su nas dečki veselo ugostili i dopustili mi da švrljam po kuhinji, popisu namirnica i priboru za iduće snimanje.
Druženje smo nastavile za ručkom u restoranu nedaleko od studija.

Tjedan restorana rijetka je prilika da po prihvatljivoj cijeni isprobamo ponudu restorana u Zagrebu u kojima još nismo jele, pa smo je ugodno iskoristile, ručajući u restoranu Agava u Tkalčićevoj. 

Photobucket
Kad god pogledam ove stepenice, na njima zamišljam crveni tehip.. Zar ne? :D
Uz čašu bijelog vina, moj meni u tri slijeda izgledao je ovako..

Photobucket
Predjelo
Kozice sa žutom bell paprikom, grožđicama i kus-kusom
Odlična kombinacija okusa kozica sa kus-kusom i slatkim grožđicama.. Priznajem, koliko god to čudno zvučalo, ovo mi je bio prvi put da sam se u restoranu susrela sa očišćenim kozicama.. i sama ta činjenica učinila mi je obrok daleko ugodnijim.. Porcija se na prvi tren činila malena, ali zapravo je bila idealna uvertira za nastavak..

Photobucket
Glavno jelo
File brancina s kolačićem od batata, emulzija od vlasca
Osobno mi je kolačić od batata bio malko presladak, toliko da sam pomislila da je mrkva.. (blush) Ali je zato file bio odlično pečen, sočan, a kiselkasta emulzija od vlasca odlična nadopuna slatkom batatu.


Photobucket
Desert
Torta od ricotte i buče sa redukcijom aceta balsamica
Volim redukciju aceta uz blage deserte, ali punjenje ove torte ipak mi je bilo preblago i vodenkasto, pa ne mogu reći da me oduševilo. Na prvi pogled punjenje mi je djelovalo kao palenta. Ovaj desert ne bih ponovo naručila, što ne znači i da ga ne bih pokušala sama napraviti i "srediti".

Nakon zasitnog ručka, čekala nas je još jedna misija.. pokoriti slastičarnu "Orient" u Maksimirskoj, koja slovi kao mjesto najboljih kolača u Zagrebu. Pa da vidimo..

Photobucket

Nakon upoznavanja veselih i simpatičnih vlasnica ŠeherezadeIldeze i isprobavanja njihovih delicija na koje su veoma ponosne, moj komentar je - hrabro!

Kreativne i hrabre slastičarke koje su na papiru/po struci nešto sasvim deseto (kao i ja), svoje deserte oblikuju idejom, ljubavlju i kvalitetnim namirnicama. Ono što ih razlikuje od većine slastičara je što nemaju široku postavu stalnih deserata, već okuse prilagođavaju sezonskoj ponudi namirnica. Takav smjer dozvoljava im da ulaze u kombinacije okusa i nove ideje kakve se ne sreću tako često u našim slastičarnama.

Photobucket

Ukoliko navratite, svakako preporučam 
  •  macaronse sa pistacijom, ružinom vodicom i malinom
  • bijele macaronse s lavandom 
  • dvobojne macaronse s peanut butterom
  • i zapravo bilo koju od velikog izbora sočnih torti
Malo sam bila tužna što preko zime u ponudi nema sladoleda, mog glavnog prehrambenog sastojka.. Ali eto, to je sigurno još jedna od izlika da ih ponovo posjetim..
Možda ponovo u društvu mojih novih food-blog prijateljica... jer ovaj Gastro dan nadmašio je sva moja očekivanja.. Cure, hvala vam na odlično provedenom danu, zakon ste!

Photobucket

Comments

  1. Joj blago vam se, baš ste se lijepo provele :)

    ReplyDelete
  2. Divan post, bas sam uzivala, krasno druzenje.

    ReplyDelete
  3. Joooj, vidim da je bilo super! U Orijentu sam bila, odlični su im kolači. A čudesa koja rade od marcipana su fantastični! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pogotovo torte u izlogu, uvijek smisle neku internu šalu koja upali.. :)

      Delete
  4. Pam, krasno napisano :) Hvala ti još jednom :* ps. slažem se skroz za ovu tortu od bundeve i ricotte :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti, tami.. zbilja mi je bilo ugodno u vašem društvu.. :)

      Delete
  5. Vidim bilo vam je sjajno. Šteta što ne živim u Zg (koji je inače jedan od mojih najdražih gradova), sigurno bih posjetila Orijent slastičarnu :)
    Ali budem čim prvom priliko mposjetim Zagreb :D

    http://ladybug4sunflower.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zapravo ni Tihana ni Tamara nisu iz Zagreba.. zato nam je toliko dugo trebalo i da se dogovorimo i vidimo..
      Ali i ja ću možda uskoro do Sarajeva. :)

      Delete
  6. :)) super napisano i odlična je ova tvoja fotkica :) Veselim se sljedećem susretu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja se veselim.. toliko je još toga za obići, doživjeti i isprobati.. :)

      Delete
  7. Dvobojni macaronsi s peanut butterom? Mmmmmm! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. O da.. a u kremi imaju i komadići kikirikija.. Jako dobro!

      Delete
  8. Divan provod i to u dobrom društvu.

    ReplyDelete

Post a Comment