petak, 17. veljače 2012.

Kreativno oko

Ovaj blog i sve što je pokrenuo za mene je značilo mnogo više od samog pisanja tekstova o hrani. Otkako sam pokrenula ovaj blog, kao da me okružio jedan sasvim novi krug kreativnih ljudi koji me guraju u nove ideje i radove.

Već neko vrijeme vam želim predstaviti jednu od tih osoba, kreativnog i perspektivnog mladog fotografa koji je svojom kamerom uhvatio divne fotografije mojih kolača, ali i mnogo čega drugoga.

Photobucket

Jazz je upao u našu malu kreativnu ekipu kao žlica gladnom djetetu u Čokolino, na pravom mjestu u pravo vrijeme. I od tada svi pomalo uživamo u plodovim njegova talenta.. svatko na svoj način.. A ja  uživam u fotkama koje stvara.. i novim idejama i projektima koje planiramo i kojima se zbilja veselim.. Više o tome kada se snijeg otopi i mi se malo aktiviramo.. Do tada, uživajte u Jazzovim fotkama iz naše arhive!
(ako želite vidjeti više, ovo je njegov mali online portfolio - Jazz Saletović Photography)


Photobucket
Chocolate crackle cookies


Photobucket
Cupcake od borovnica


 Photobucket
Mini cheesecake


Photobucket
Chocolate peanut butter cupcake / Čokoladni cupcake s kremom od maslaca od kikirikija


 Photobucket
Chocolate cupcake / Čokoladni cupcake


Photobucket

Photobucket
Vanilla cupcake with candied lemon slice / Cupcake od vanilije s ušećerenom šnitom limuna


Photobucket 
Vanilla cupcake


Photobucket
Vanilla cupcake.. ili tzv. Queen cupcake (ime osmislio fotograf)

Toliko za danas! Nadam se da ste uživali!

Photobucket

4 komentara:

  1. Fotke su fenomenalne!! Momak je zbilja nadaren!! A spoj lijepih fotki i finih slatkiša je najbolja kombinacija :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš su zanimljive i kreativne fotke :)
    Lajkam! ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Pamela! Hvala ti na komentaru na našem postu o parfemima! Presladak nam je tvoj blog, a upravo imamo post o jednoj prefinoj torti na blogu!
    Follow-amo te :D

    OdgovoriIzbriši