White chocolate peppermint cocoa

Zima je napokon zaista počela. Snijeg leprša skoro čitav dan, barem ovdje u Zagrebu, a on u meni uvijek pobudi želju za nekim novim toplim pićem kojim ću grijati ruke i nepce, dok zamišljam kako li je samo vani hladno.
Ovo piće je stari Starbucksov božićni klasik, koji u osnovi koristi kavu. No kako ja nikad nisam bila ljubitelj kave, a znam da vas ima još, kavu sam zamijenila Nesquickom.. ilitiga- kakaom. Brzi i jednostavan pripravak, okus koji osvaja na prvu i različiti načini kombiniranja okusa.  Jako jako zarazno!

Photobucket


Kakao s pepermintom i bijelom čokoladom
2,5dcl mlijeka
2 žlice kakaa
3-4 kocke bijele čokolade
2 pepermint bombona
šlag

Dakle, krenimo sa klasičnom šalicom mlijeka i par žlica kakaa.

Photobucket

Umiješajte kakao i stavite u mikrovalnu da se mlijeko zagrije sve do vrućeg. Pazite da mlijeko ne zakipi u mikrovalki, radije nadogrijavajte po potrebi.

Kada je mlijeko vruće, slijedi dodavanje elementarno bitnih sastojaka- pepermint bombona i bijele čokolade..
Photobucket

..koje prije dodavanja moramo usitniti.

Photobucket

Sorry, dečki!

Photobucket Photobucket

Bijela čokolada ide prva na topljenje. Miješajte ju sve dok se potpuno ne rastopi.

Photobucket

Nakon bijele čokolade stižu bomboni. Možete odabrati koje god želite, a ja sam za ovu prigodu odabrala jedan bombon sa snažnim okusom mente i jedan mint bombon s čokoladnim punjenjem. Dodatna čokolada nije nikad nikome naudila.

Photobucket

Mješajte bombone u kakau sve dok se i posljednji komadić ne rastopi.

Photobucket

I naš dream-team je gotovo spreman za testiranje.

Photobucket

Posljednji detalj je- šlag na kraju.

Photobucket

I nema tog snježnog dana kojeg ovaj napitak neće otopiti. Doslovno!

Photobucket

Comments

  1. nikad probala ovu kombinaciju, al mi se cini jako primamljiva :p

    ReplyDelete
  2. ooo, ovo ti je tako dobro, moram si napraviti jednu večer, samo moram kupiti te bombone, nemam doma nikad tvrde bombone (i bombone općenito). Kombinacija je san snova, hvala na izvrsnom receptu :)
    Uvijek kad vidim da netko ima ovu Starbucks šalicu bude mi žao što si ju nisam kupila prošle zime u Pragu :)
    I kod nas u Karlovcu snjeg leprša cijeli dan i baš je krasno (jedino što ralica još nijednom nije očistila cestu, nisu mi jasni).

    ReplyDelete
    Replies
    1. khm.. što se šalice tiče, stečena je na mnogo nelegalniji način nego što misliš..
      A što se pića tiče, nekako sam imala osjećaj da svi u ormaru sa slatkišima drže bar jednu vrstu "ljutih" bombona koji nikako da se potroše.. Kod nas je uvijek bio takav slučaj.. samo što sam u zadnja dva dana toliko puta napravila ovaj kakao da smo zapravo potrošili sve bombone.. :)

      Delete
  3. mmmm izgleda fantastično, mogu zamisliti okus :)

    ReplyDelete
  4. kakva dobra ideja!!s bombonima!!!mljaccc!

    ReplyDelete

Post a Comment