Alice in Wonderland party


Rođendan, jednom u godinu dana, vrijeme da se slavljenik osjeća kao princ/princeza, ali i prilika za ostvarivanje kreativnih snova svakog od nas. Nemaju svi jednaku maštu, ali svatko zna što je njemu lijepo i posebno.  Za svoj rođendan željela sam najluđu kostimiranu zabavu za sebe i svoje jednako kreativne prijatelje, a u tome sam i uspjela. Već prije godinu dana, ideja je pala na temu Alice in Wonderland,  a sada je došla i prilika za ostvarenje ideje.

Photobucket

Zadatak za mene- osmisliti tematski prigodnu hranu, snack i deserte vezane uz priču o Alice, izrada dekoracija, odabir i uređenje stola i okoline.
Zadatak za moje prijatelje- odabrati ulogu iz zemlje Čudesa, maskirati se i uživjeti u svoj karakter uloge.
Uloga mojih roditelja i susjeda- da ne brinu za naše duševno zdravlje..
Jer ipak..

Photobucket

Mislim da su svi zadaci savršeno ispunjeni, stoga vam fotografno predstavljam svoj 20 i neki rođendan.. :) I ne, nisi nikad prestar da imaš rođendan iz snova.. Nikad!

Photobucket

Proslava rođendana planirana je u mom vrtu/cvjetnjaku/voćnjaku, no kiša nas je čitav dan zezala, tako da smo ideju mijenjali nekoliko puta prije nego li su moji gosti počeli stizati. Na kraju nam se sunce ipak osmjehnulo i vrt je bio spreman za najluđu čajanku svih vremena.

Photobucket

Moji prijatelji potrudili su se oko kostima toliko da je meni samoj bilo krivo što nisam imala više vremena da i sama izradim svoj kostim. (H&M haljinica i bijele dokoljenke morale su poslužiti).

Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket

Deserti, snackovi i sendviči koje sam uz pomoć prijateljice izrađivala puna 3 dana bili su totalno u stilu jedne čajanke dostojne Šeširdžije i ostatka društva. A dekoracije su se totalno uklopile u čitavu priču.

Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket

Photobucket
Photobucket 

Photobucket

A za one znatiželjne što sam to pripremila, evo i popisa menija za taj dan..

Slatki zalogaji

Čokoladni cupcakesi s kremom od mente
Čokoladni cupcakesi s kremom od naranče
Vanilin cupcakesi s kremom od jagode
Mini vanilin cupcakesi sa svježim jagodama i kupinama
Tarts s čokoladnim ganachem i kupinama
Trubice
Češeri
Dekorirani shortbread cookies
Šećerna vata
Slatke gljivice
Rafaelo kuglice


Slani zalogaji

Ražnjići sa piletinom/svinjetinom i povrćem
Ražnjići s račićima
Trokut sendviči s krem sirom, mladim lukom i lososom
Trokut sendviči s paštetom od tune i kiselim krastavcima
Punjeni šampinjoni
Tortilla čips + bijeli dip

Ah da.. i red velvet torta!!! :D (Moja omiljena!)

Photobucket

Party smo završili na najluđi i najneočekivaniji način - izlaskom van u centar Zagreba, plešući i zabavljajući se u klubovima do ranih jutarnjih sati. Da, bili smo centar pažnje, ljudi su nam prilazili, čestitali, tražili da se slikaju s nama, da nam se idući put pridruže..

Photobucket 

  Photobucket

Photobucket 

  Photobucket

Dakle, već sada počinju se smišljati ideje za idući parti.. A i vi se odvažite, "izađite iz kutije" i organizirajte sebi i svom društvu ono o čemu potajno maštate. Ukoliko imate prijatelje lude poput mojih, pustite da vas iznenade svojom kreativnošću i svi ćete zajedno uživati kao što smo i mi.

Photobucket

Puno pozdrava svima iz Cavtata..

Comments

  1. Iako sam već vidjela neke fotke na Just cake the cupcake, evo sam se ponovno oduševila, baš ste se super sredili, a hrana je jako maštovita.. fantastično i svaka vam čast!! :)

    ReplyDelete
  2. Sretan rodjendan...Sjajna tema - svi krasno izgledate!

    ReplyDelete
  3. Cestitke za 20. rodjendan, sve je bilo tako kreativno. Svidja mi se tema koju si izabrala.

    ReplyDelete
  4. ovo mi je zakon, pregledala sam sve slike na FB kad si ih objavila i oduševila sam se :)

    Predobrom zaslužila si! A meni...stvarno čudesan :)

    ReplyDelete
  5. Hahahha, kako je dobro bilo. Super ste svi! Divan osećaj kad se tako opustiš, pustiš maštu da ti radi 100 na sat...
    Ja sam za 30 pravila žurku u stilu 80tih i bilo je urnebesno. Svi prijatelji su se strava maskirali i to mi je jedna od najboljih proslava do sada.
    Meni ti je savršen, jako mi se sviđa:) Pripremam neku žurkicu krajem meseca pa ću ti ukrasti par ideja:):)

    ReplyDelete
  6. Hahahhahahaa...najluđi ste!! Sretan ti rođendan :)
    Možda i ja napravim neku kostimiranu zabavu sa svoj slijedeći rođendan :D
    Svaka vam čast :)

    ReplyDelete
  7. Savršeno, jako volim tematske tulume, a ova red velvet torta me oduševljava... :)

    ReplyDelete
  8. aaaaaaaaaaaaaaaa, prrreeeefantastično, originalno, hvala na receptićima. Ma pre genijalno!!!

    ReplyDelete
  9. Odličnan ideja. Sretan rođendan!

    ReplyDelete
  10. ja sam nakon ovog tvog roćkasa odlučila da je moj idući rođendan definitivno tematski :) za temu se još dogovorimo :DD
    što reći osim genijalno, u fotkama sam se već nauživala, svima svaka čast!!

    ReplyDelete
  11. Ovo je ludnica!!! Svaka cast i tebi i prijateljima :) Hrpetina odlicnih ideja na jednom mjestu, hvala ti ;))

    ReplyDelete
  12. Ludilo :) Najbolji rođendan koji sam ikad vidjela! :)

    ReplyDelete
  13. obožavam tematske zabave!!
    u zakašnjenju ti želim sretan rođendan, zavidim na divnom provodu!

    ReplyDelete
  14. Svaka vam čast, vidi se da ste se ludo proveli, a fortografije su odlične!!!

    ReplyDelete
  15. Predobro... :)

    joj moj ročkas je za par dana i ja bi nekaj ovak, inaće volim tematske partije i rođendani su mi najbolja prilika za maske i takve stvari :)

    Mora da vam je stvarno bilo cool :)


    Velika pusa iz ZG :)

    ReplyDelete

Post a Comment