Integralne tortille s piletinom - Multicooker test

Izrada tortilja u Multicookeru, priznajem, bio je moj test za njega.. i koliko će dobro obaviti nekoliko različitih poslova u jednom jelu. Kako li sam bila vesela kad sam vidjela da je u svemu uspio.. i usput mi stvarno olakšao posao.

 photo IMG_9185_zpsfd0513e9.jpg 


Ove tortilje bile su moj rođendanski ručak, nešto što znam da svi vole, ali i nešto oko čega zbilja ima posla. Vremenski, Multicooker mi i nije toliko pomogao.. jer još uvijek ne uspjeva sasjeckati povrće, umijesiti i razvaljati tijesto, napuniti tortille.. al kad bi to sve mogao, bake na ulicama Meksika ostale bi bez posla.

 photo IMG_9145_zps81652dd4.jpg

Stoga, za ravnotežu svemira, sasvim mi je dovoljno i ovo u čemu mi je olakšao:

1. Raditi tortille za 6-8 gladih trbuha zahtjeva priličnu količinu punjenja, koju sam do sada uvijek pripremala u velikoj tavi.. A ona, koliko je god velika, nekako je uvijek bila na knap. Velika posuda Multicookera koja grije sa svih strana je kao stvorena za ovakav zadatak. I iskreno, mogla bih u jednom navratu napraviti čak i duplu porciju.. (no nećemo pretjerivati)

 photo IMG_9186_zps927a4104.jpg

2. Pripremanje domaćeg tijesta za tortilje dugo me odbijalo upravo zbog problema tvrdoće i pucanja tijesta pri motanju, jer kod kuće nemam posudu za kuhanje na pari da ih omekšam. I eto, koliko znači jedna mala posuda, koja postavljena nad Multicookerom rješava i taj problem u trenu.

 photo IMG_9211_zpse4c19eef.jpg

3. Dno glavne posude Multicookera savršene je veličine i oblika za pečenje malog, klasičnog tijesta za tortilje.. baš onakvog kakvo je nama najdraže.

 photo IMG_9194_zps94a946b6.jpg

I tako, nakon čitave stranice hvalospjeva i ponosa što sam sve to uspjela s tako malo suđa za pranje, krenimo napokon i na recept..
Integralne tortille s piletinom

Punjenje
za 12-18 tortilja
1 veći luk
1-2 tikvice
1/2  konzerve pelata ili 2 zrele rajčice
1 kukuruz konzerva
1 grah konzerva (ili 120g kuhanog graha)
2-3 paprike (raznih boja, radi šarenila)
začini po želji (sol, papar, chilli, kurkuma, đumbir, korijander, bosiljak...)
Škrobno brašno (po potrebi)
malo maslinovog ulja
400g piletine

Tijesto za tortille
oko 18-20 kom
2 šalice integralnog/ pirovog brašna
2 šalice glatkog brašna
1/2 šalice maslinovog ulja
prstohvat soli
1 vrećica suhog kvasca (ili 1 svježi kvasac)
mlake vode po potrebi (1/2 do 1 šalicu)

Dodaci
Ribani sir
Kiselo vrhnje
Jogurt


Punjenje
U Multicooker zdjelu ulijte žlicu maslinovog ulja i pod opcijom MENU odaberite FRY. COOKING TIME namjestite na 40 minuta. Na zagrijanom ulju prepržite nasjeckane kockice piletine, toliko dugo da ne bude sirova iznutra, no da je i dalje mekana i sočna (cca 3-5min, ovisno o veličini komadića).

Meso izvadite iz zdjele, te u nju ulijte još žlicu maslinovog ulja. Na zagrijano ulje ubacite nasjeckani luk, te ga pržite dok ne omekša. Potom dodajte rajčice, te ih lagano ukuhavajte, a nakon toga paprike, također pržeći dok ne omekšaju. Povremeno promješajte. U zdjelu dodajte i tikvice, kojima ne treba dugo da omekšaju. Kad je sve povrće lagano omekšalo (ne se potpuno raskuhalo), u smjesu dodajte i grah, meso, te začine.
Nastavite kuhati još 1-2 minute, pa procijenite da li je punjenje pretekuće. Ukoliko ima dosta tekućine, izvadite 3-4 žlice tekućine u šalicu, u nju umiješajte 1 žlicu škrobnog brašna i vratite nazad u zdjelu, te nastavite kuhati, miješajući, dok se umak ne zgusne. Na kraju dodajte i konzervu kukuruza šećerca.

 photo IMG_9175_zps702ce28e.jpg  photo IMG_9179_zpse86e515c.jpg
 photo IMG_9182_zps2a32fe0a.jpg  photo IMG_9185_zpsfd0513e9.jpg

Tijesto za tortilje

 Od svih sastojaka umijesite glatko tijesto koje se ne lijepi za prste. Ja sam u svom tijestu koristila integralno pirovo brašno, jer mi daje ljepše i glađe tijesto nego od klasičnog integralnog brašna, pa se samim time i lakše dalje obrađuje.

 photo IMG_9826_zps1c165685.jpg

Tijesto razvaljajte u dugu kobasu i prekrijte prozirnom folijom da odstoji 15-ak minuta.

Multicooker uključite i pod opcijom MENU odaberite - FRY. Također namjestite COOKING TIME na 40 minuta.

Odstajalo tijesto narežite na male dijelove koje na pobrašnjeloj površini razvaljate u oblik kruga.


 photo IMG_9190_zpsb8242929.jpg  photo IMG_9200_zps4b5d8779.jpg

Tanko razvaljano tijesto stavljajte na dno zdjele Multicookera (čiste i suhe) i pecite kratko s jedne i druge strane, dok se ne počnu pojavljivati mjehurići (do 1min sa svake strane). Tek ispečene tortilje stavite na stranu i pokrijte suhom krpom.

 photo IMG_9199_zps9f7f94b0.jpg

 Tijesto tortilja, čim se ohladi, postati će lomljivo i nimalo savitljivo. Prilikom punjenja i motanja tortilja, svaku od njih morati ćete lagano zagrijati na pari, gdje će nam ponovo od koristi biti naš Multicooker, s opcijom STEAM.

Dakle, nakon što nam je punjenje gotovo i spremni smo puniti tijesto, u posudu Multicookera ulijemo vode do oznake 4, te pod MENU odaberemo opciju STEAM. Pod COOKING TIME slobodno stavite 1h (po završetku samo izvucite šteker iz struje). U Multicooker umetnemo bijelu posudu za kuhanje na pari, zatvorimo poklopac i čekamo da nam aparat javi da je spreman i zagrijan.

 photo IMG_9209_zpsff278084.jpg


 Tortilju stavimo na bijelu posudu i zatvorimo poklopac na 20ak sekundi (slobodno provjerite da li je dovoljno savitljiva). Tortilju nakon parenja  položimo na radnu plohu i punimo punjenjem i sirom. Brzo ju zamotamo (prije nego se ponovo počne hladiti, te učvrstimo čačkalicom. 


 photo IMG_6627_zps8fe28c0e.jpg



Tortilje redajte jednu do druge u protvanu, te tako složene premažite umakom od kiselog vrhnja i jogurta i posipajte ribanim sirom po želji.
Tortilje zapecite cca 15-20min na 180C. Ovaj dio također možete napraviti u Multicookeru, tako da cca 2-3 složene tortilje stavite na dno glavne posude i na MENU odaberete BAKE, te TEMPERATURE stavite na 180. Ja sam ovog puta trebala veću količinu za čitavu obitelj odmah, tako da je pećnica ipak radila.

 photo IMG_6630_zpsa4886b88.jpg

Moje su bile rođendanske, pa su simpatično poslužile umjesto torte.. Super ideja i za vašeg muškarca mesojeda. :)


 photo EF13706560B3FABA35B47C49FEA24F93.png

Comments

  1. Odlično :) apsolutno najdraže jelo!

    ReplyDelete
  2. super su :) ja isto nisam probala domace tortille isto me strah a sad kad si rekla da ih treba pariti mislim da ni ne budem hah :) ja ih obicno prelijem i sa vrhnjem za kuhanje i preko sir pa zapecem ;)

    ReplyDelete

Post a Comment