Onion Bhaji i piletina s korijanderom

English version

Moram li napomenuti da su moji doma po pitanju gastronomije uglavnom - neavanturisti. Moja polica sa začinima ih sablažnjava, kad god nešto sama radim, mama krajičkom oka nadzire i komentira ako uhvatim začin za koji još nije čula.
Ovoga puta, bila sam sama doma.. Trebam li reći da je piletina, koja je trebala biti pohana, dobila sasvim drugo ruho - ono indijsko.





Na vrtu sam prije nekoliko tjedana posijala korijander koji je, radi stalnih kišno-sunčanih razdoblja, porastao visok, velik i ponosan.. pa je bilo vrijeme da ga ubacimo u igru.
Kao prilog, odlučila sam napraviti nešto što sam ove godine prvi put probala i osvojilo me.. Na StreetFood Festivalu u Zagrebu, bili su posluživani uz Samose i curry rižu na Indijskom štandu i, iskreno, uz razočaranje većinom ponuđene "internacionalne" hrane, ovo mi je bio pun pogodak. U principu, ideja je prilično jednostavna - pohani luk. Ipak, poh za ovaj snack radi se od slanutkova brašna, koje nije najsitnije mljeveno, pa je pomalo kao kukuruzna krupica - a uz dodatak začina, čini jedan fini šlafruk oko slatkastog luka narezanog na tanke trakice.

 photo IMG_8679_zps6b3ce573.jpg


Onion Bhaji
(oko) 200 g slanutkovog brašna 
2 velike glavice luka
šaka svježeg korijandera
mlijeka (ili vode) po potrebi
1 žlica limunovog soka
sol, papar
začini (korijander, kumin, chilli, kurkuma, curry..)

Luk narežite na tanke šnitice (ja za ovo koristim kuhinjsku mandolinu- rezač koji koristim za ribanje zelja za salatu), ali ga nemojte soliti, da ne pusti vodu.
U posudi izmješajte brašno sa šakom sitno sjeckanog korijandera, limunovim sokom, soli, paprom i začinima.  U smjesu dodajte vode ili mlijeka, što više volite, toliko da smjesa bude gusta, nešto malo gušća od klasičnog poha.
U smjesu dodajte luk i dobro izmješajte, da svi komadići luka budu prekriveni smjesom za poh.

 photo IMG_8616_zps8b7bca20.jpg

U posudu za kuhanje dodajte za dva prsta ulja, toliko da hrpice koje unutra ubacimo budu u ulju barem do pola.  U vruće ulje ubacujte hrpice luka u pohu, te pohajte dok ne potamne i rubovi postanu hrskavi.

 photo IMG_8683_zpsf6bbefb8.jpg

Hrpice nakon pečenja stavite na papirantu salvetu kako bi upila višak masnoće.

Poslužite ih tople, s hladnim umakom od jogurta, malo maslinovog ulja, limuna, vlasca i začina po vlastitom izboru.

 photo IMG_8671_zps03e75330.jpg

Ja sam ih ovom prigodom poslužila uz curry rižu i pileće batke i karabatke koje sam prethodno sat vremena marinirala u maslinovom ulju i začinima koje sam koristila i u Onion Bhajijima, te ih pekla u pećnici cca 40min.

 photo IMG_8612_zps5472c578.jpg


Eto, napokon i jedno konkretno jelo od mene. :)

 photo IMG_8641_zps1c31da69.jpg

 photo EF13706560B3FABA35B47C49FEA24F93.png

Comments

  1. Rado bih zagrizla u tvoj jedan hrskavi luk. Divan recep!t

    ReplyDelete
  2. Poznato mi je ovo sa začinima. Moja mama koristi samo 4 začina: sol, papar, slatku papriku i Vegetu. I to je to.
    Fascinira ju koliko ja začina imam naslagano i njoj je to sve slično: čuje npr. na tv da spominju nešto. pa mi onda po sjećanju priča što je čula, s tim da je njoj sasvim svejedno jesu li na tv spomenuli kurkumu, korijander ili kardamom,...
    Ovakvu piletinu nisam još probala, ali radim sličan luk u šlafroku od slanutkovog brašna.

    ReplyDelete

Post a Comment