Cup & Cake - novo slatko mjesto u gradu

U ovim proljetnim danima, nekako najrađe s prijateljima sjednem na piće u jednu od mnogih predivnih slastičarnica koje zadnjih godina posvuda niču. Veseli me probati nešto novo, inspirativno, pa to probati i doma reproducirati.


Ovog tjedna otvara se još jedno takvo, novo slatko mjesto u gradu - slastičarnica Cup&Cake.
Vlasnice Monika Kos i Stella Fortuna odlučile su se na ideju slastičarnice u britanskom stilu, s klasičnim britanskim slasticama. 


Prošlog tjedna bili smo na pred-otvorenju i degustaciji dijela ponude. Našlo se tu cake-popsa, shortbread keksiju, Victoria cakea pa sve do mojih osobnih favorita - Banoffee eton mess-a i Guiness torte.









Guiness torta nije nešto novo, no nisam je dosad pronalazila u našim slastičarnama, a izvrsna je, sočnog čokoladno-gorkastog biskvita i veoma lagane, nimalo preslatke kreme. 


Uz nju, izvrstan mi je bio i Eton mess u Banoffee verziji. Ukoliko vam ovo ime ništa ne znači, eton mess je tučeno slatko vrhnje pomiješano s puslicama, a u ovoj verziji u kombinaciju su ubačene banane i karamela- glavni sastojak Banoffee pite.. mmmmm..



 Ovaj desert definitivno će se naći na mom popisu idućih dana!

Cup&Cake sigurno ću posjetiti za koji tjedan, da vidimo i kako izgleda konačni meni i ponuda, za sada uživajte u još par fotki s otvaranja. 






U međuvremenu, uživajte u ovim toplim danima i finim slasticama koje se u Zagrebu mogu probati. 

 photo EF13706560B3FABA35B47C49FEA24F93.png

Comments

  1. Moje ime je Shira elijah, želim podijeliti radosnu vijest o svom životu sa svima i onima kojima je potrebna pomoć u braku/vezi. Patila sam šest godina, muž me napustio i nastavila sam rađati drugu ženu samo zato što me njegova obitelj nije voljela, a jer mu nisam mogla roditi bebu, sedam godina sam plakala jer se muž razveo od mene. Tražio sam čaroliju da mi je oblak pomogao na netu, sreo sam toliko mađioničara, svi su skupili novac a da mi nisu pomogli, ali 3. kolovoza 2021. vidio sam online donaciju dobrog mađioničara po imenu dr. Alaba. Odlučila sam ga kontaktirati kada sam ga kontaktirala, rekao mi je da je moj problem riješen jer sam ga kontaktirala, ispričala sam mu sav svoj problem i obećao mi je pomoći da vratim muža. Dr alaba me uputio i pokazao što da radim tako da ja slijedim sve upute i radim ono što je tražio nakon tri dana rekao mi je da će me muž nazvati prije nego što zaspim taj dan i ispričati se. Kad mi je sve ispričao, nazvao me muž i zamolio da mu se vratim nakon šest godina razvoda. Danas dijelim ovu poruku jer želim da svijet zna i da je to dobar posao, a također sam jako sretna što sam trudna i za one od vas kojima je potrebna pomoć, problemi na poslu ili napredovanje kontaktirajte dr. Alabu danas i riješite svoj problem ovdje je email: dralaba3000@gmail.com ili whatsapp/viber s njegovim brojem telefona: +1(425) 477-2744, obećavam vam da će vaš problem biti riješen

    ReplyDelete
  2. Zdravo, ja sam Nira Nakon što sam godinama bila u vezi s Andersonom, prekinuo je sa mnom, učinila sam sve što je bilo moguće da ga vratim, ali sve je bilo uzalud, toliko sam ga željela natrag zbog ljubavi koju gajim prema njemu , Molila sam ga za sve, obećavala sam, ali on je odbijao. Objasnio sam svoj problem svojoj prijateljici i ona mi je predložila da se radije obratim čaroliji koja bi mi mogla pomoći da bacim čaroliju da ga vratim, ali ja sam tip koji nikada nije vjerovao u čarolije, nisam imao izbora nego pokušati, poslala mail čaraču, a on mi je rekao da nema problema da će sve biti u redu prije tri dana, da će mi se bivši vratiti prije tri dana, bacio je čaroliju i začudo drugi dan, bilo je oko 16 sati. Bivši me nazvao, bila sam tako iznenađena, odgovorila sam na poziv i sve što je rekao je da mu je toliko žao zbog svega što se dogodilo da želi da mu se vratim i da me toliko voli. Bila sam tako sretna i otišla sam k njemu tako da smo ponovno počeli sretno živjeti zajedno. Od tada sam obećao da ću svakome koga poznajem, a ima problem u vezi, biti od pomoći takvoj osobi tako što ću ga uputiti jedinom pravom i moćnom čaroliju koji mi je pomogao s mojim problemom. e-pošta: babawalewiseman01@gmail.com možete mu poslati e-poštu ako trebate njegovu pomoć u vašoj vezi ili bilo kojem drugom slučaju.
    1) Ljubavne čarolije
    2) Izgubljene ljubavne čarolije
    3) Čarolije za razvod
    4) Bračne čarolije
    5) Čarolija vezivanja.
    6) Raskidne čarolije
    7) Protjerajte bivšeg ljubavnika
    8.) Želite napredovati u svom uredu
    9) želite zadovoljiti svog ljubavnika
    10) Lijek za bilo koju bolest od koje bolujete
    Obratite se ovom velikom čovjeku ako imate problema s trajnim rješenjem
    putem babawalewiseman01@gmail.com Whatsapp  +12544131991

    ReplyDelete
  3. Laura Antunović13 March 2023 at 12:48

    Dobar dan svima. Bilo mi je jako teško kad me dečko ostavio zbog druge dame. Bila sam emocionalno slomljena i nisam znala što učiniti da ga vratim. Mjesecima sam bila u nevolji i tražila pomoć odasvud dok nisam saznala za DR. ISIKOLO. Kontaktirao sam ga i objasnio mu svoje probleme. Bio mi je voljan pomoći i poticati me da se pridržavam procedura kako bi mogao obnoviti ljubav između mene i mog čovjeka i također osigurati da se oboje ponovno vratimo jedno drugome. Ispunio sam sve uvjete i on je odradio svoj posao. Nakon 48 sati, dobila sam poruku od dečka u kojoj traži spoj kako bismo riješili stvari. Sada smo opet zajedno i to zahvaljujući DR. ISIKOLU. On vam također može pomoći ako ste voljni vjerovati i ostati puni nade. Samo mu pošaljite e-poruku putem: isikolosolutionhome@gmail.com Možete mu poslati i WhatsApp/Viber na +2348133261196.

    ReplyDelete
  4. UZ POMOĆ DR. ISIKOLA, MOJ SUPRUG MI SE VRATIO I TO JE ZAISTA NEVJEROJATNO
    Bok svima, moje ime je Lora Demirović i ovdje sam da izrazim zahvalnost dr. Isikolu kojeg je Bog iskoristio da spasi moju situaciju i vrati radost i sreću u moj dom. Izgubila sam muža zbog jedne gospođe u inozemstvu kada je otišao raditi u istu regiju u kojoj ona živi. Nikada nisam znala što se sve dogodilo dok mi prijatelj nije poslao fotografije oboje zajedno i nakon toga sam saznala da je to razlog zašto je moj muž postao hladan prema meni i ostavio me. Moj muž je bio hipnotiziran i kontroliran umom i sve sam znala kad sam kontaktirala dr. Isikoloa kad sam tražila pomoć i nisam je našla. Uvjerio me da će se vratiti i vratiti našu ljubav i sreću, što je i učinio, a rezultat se počeo očitovati nakon 48 sati. Sada imam svog čovjeka natrag i ne mogu dovoljno zahvaliti dr. Isikolu na njegovoj iskrenosti i podršci. Samo mu pošaljite poruku putem WhatsApp/Viber: +2348133261196 ili mu pošaljite e-poruku putem: isikolosolutionhome@gmail.com

    ReplyDelete

Post a Comment