Volim svoj posao - rad na kruzeru

Već neko vrijeme na mojoj Facebook stranici iskaču slike iz raznih predjela Europe - plaže, pustinje, dvorci i planine. U posjednjih godinu dana doživjela sam toliko predivnih mjesta i gradova, više nego li sam ikad vjerovala da ću u čitavom životu posjetiti.



Volim svoj posao, volim ljude s kojima radim - ne uvijek, ali dovoljno da mi ništa ne može pokvariti osjećaj svijeta na dlanu. Zato sam odlučila podijeliti svoju priču..a gdje drugdje nego na blogu.



Iako se uz ovakvu priču najčešće veže i tema zašto sam odlučila potražiti posao van "Lijepe naše", u ovoj sam priči taj dio odlučila preskočiti. Sasvim je dovoljno priča mladih, pametnih i sposobnih ljudi koji su potražili posao drugdje, da bih morala objašnjavati svoje razloge. Dovoljno je reći da nisu previše različiti od svih ostalih.

Moram priznati da nikad u životu nisam radila posao koji me nije na neki način veselio i ispunjavao. Možda je to tako jer uspijem naći veselje u stvarima koje većina smatra nebitnima i niti jedan posao ne potcjenjujem. Otkad radim na kruzeru i svakodnevno gledam stotine mladih ljudi koji su ovdje došli tražeći bolji život, cijenim svačiji trud i rad, pa samim time sve više i svoj.



Kao što sam već spomenula, radim na kruzeru njemačke kompanije AIDA kao Scout, dio tima Shore Operations (Shore Excursions). Ukoliko ste se ikad zanimali za posao na kruzeru, najčešće titule na koje ste nailazili su konobar, kuhar i sobarica, a to je tako jer su te pozicije i najtraženije.  Pozicija za koju sam se ja prije godinu i pol natjecala bila je prvi put ponuđena u Hrvatskoj, te sam samim time ja bila i prvi Scout iz Hrvatske poslan na Aidu.



Moja pozicija, još uvijek tvrdim, je najbolji posao koji u ovom trenu mogu zamisliti. Ali opet, to sam ja.. i to su moje želje i snovi, koje ne dijele svi. Na poziciji Scouta učim o destinacijama kojima plovimo, prezentiram ih gostima na brodu, prodajem izlete koji su dio AIDA programa, te ono najuzbudljivije - pratim goste na izletima. I ovdje u igru ulaze svi ti dvorci, parkovi, planine i plaže. Moj posao je upoznati svaki kutak svake destinacije, sve mane i sve što može poći po krivu.. ali isto tako pronaći i one najljepše, najuzbudljivije strane svakog grada, planine ili trga, te to isto uzbuđenje prenijeti na goste koji s nama izlaze na izlet.

NP Caldera de Taburiente - La Palma, Kanari

Tržnica u centru Praie, Kapverde, Afrika

Caipirinha na plaži s kolegama, Tarrafal, Kapverde, Afrika

Po plaži i vulkanima s buggijem, Fuerteventura, Kanari

Planinarimo po vulkanima, La Palma, Kanari

Slobodno vrijeme= obavezno na plažu! Mindelo, Kapverde, Afrika

Još uvijek jedno od najdražih mjesta - Sevilla, Španjolska

Za ostati bez riječi - NP Canadas del Teide - planinarimo i uživamo u krajoliku

Sve je sjajnije u Rusiji.. Nevskij Prospekt i pogled na "Krvavu crkvu", St. Petersburg

U napadu zvijeri - Fuerteventura, Kanari

Ja i baka iz Švedske poziramo pred tradicionalnim drvenim kućicama



Volim svoj posao. Ali da, to sam već spomenula. Volim istraživati, ispitivati, učiti i isprobavati, volim slušati i volim kada sve što sam čula mogu dalje prenijeti putnicima jednako žednima avanture i novih otkrića. Volim prilagođavati informacije slušateljima, jer nije niti svaki gost isti. Volim učiti o ljudima jednako koliko i o mjestima koja posjećujem. Ovdje sam našla svoj drugi dom i uzbuđena sam jer znam da ću s Aidom proputovati skoro cijeli svijet, radeći posao koji volim.



Mnogi me pitaju kako to da nisam umorna od rada na brodu, daleko od kuće, obitelji i stabilnosti. Neću nikoga zavaravati, život na brodu je zaista specifičan, sa stotinama pravila koja na drugim radnim mjestima ne postoje. Ali jednom kada ih savladaš, život u vječito pokretnom hotelu također ima svoje čari. A što se tiče rada svaki dan, bez slobodnog dana ili vikenda na što je većina navikla mogu samo odgovoriti onom poznatom, i u ovom trenu potpuno prikladnom izrekom.

Kada nađeš posao koji voliš, nećeš raditi ni dana u svom životu.




Za sada je zaista tako.

Comments

  1. Svaka čast..
    Drago mi je da uživaš..
    Znam kako ti je 😉
    Buco-ncl

    ReplyDelete
  2. Jako mi ne drago da si se pronašla i da uzivasu poslunkoji radis, želim ti još puno uspjeha

    ReplyDelete
  3. Tvoj iskreni osmijeh sve govori! :* <3

    ReplyDelete
  4. Odlicno! Bas mi je drago da si nasla ovaj posao i putujes po svijetu! :) You go girl!

    ReplyDelete
  5. Koja super priča, bravo!!!

    ReplyDelete
  6. Dobry clanek, hezky blog! :)

    ReplyDelete
  7. Odličan post, jako mi se dopada tvoj blog :)

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  9. Moje ime je Shira elijah, želim podijeliti radosnu vijest o svom životu sa svima i onima kojima je potrebna pomoć u braku/vezi. Patila sam šest godina, muž me napustio i nastavila sam rađati drugu ženu samo zato što me njegova obitelj nije voljela, a jer mu nisam mogla roditi bebu, sedam godina sam plakala jer se muž razveo od mene. Tražio sam čaroliju da mi je oblak pomogao na netu, sreo sam toliko mađioničara, svi su skupili novac a da mi nisu pomogli, ali 3. kolovoza 2021. vidio sam online donaciju dobrog mađioničara po imenu dr. Alaba. Odlučila sam ga kontaktirati kada sam ga kontaktirala, rekao mi je da je moj problem riješen jer sam ga kontaktirala, ispričala sam mu sav svoj problem i obećao mi je pomoći da vratim muža. Dr alaba me uputio i pokazao što da radim tako da ja slijedim sve upute i radim ono što je tražio nakon tri dana rekao mi je da će me muž nazvati prije nego što zaspim taj dan i ispričati se. Kad mi je sve ispričao, nazvao me muž i zamolio da mu se vratim nakon šest godina razvoda. Danas dijelim ovu poruku jer želim da svijet zna i da je to dobar posao, a također sam jako sretna što sam trudna i za one od vas kojima je potrebna pomoć, problemi na poslu ili napredovanje kontaktirajte dr. Alabu danas i riješite svoj problem ovdje je email: dralaba3000@gmail.com ili whatsapp/viber s njegovim brojem telefona: +1(425) 477-2744, obećavam vam da će vaš problem biti riješen

    ReplyDelete
  10. Ovdje sam da zahvalim dr. Ajayiju što je spasio moju vezu. Hodam s jednim tipom već četiri godine, on ima 39, a ja 32. Moj dečko je uvijek bio tako brižan i pun ljubavi, predstavio me svim članovima svoje obitelji i prijateljima kao svoju zaručnicu nakon što smo se zaručili prije nekoliko mjeseci. Već smo dogovorili datum vjenčanja dok se moji snovi odjednom nisu pretvorili u noćnu moru. Samo nekoliko tjedana do našeg vjenčanja moj se zaručnik promijenio, do te mjere da je rekao da više nije zainteresiran za vezu jednostavno zato što je umoran od mene, znala sam da je to rezultat njegove bivše djevojke koja ga je preklinjala da dođe sve ovo vrijeme, ali rekao je da neće pasti na njezinu zamku, ali kada je rekao da je gotovo, znao sam da je ona uzrok. Cijelu noć i dan plakala sam iz sveg srca moleći svog zaručnika da se vrati jer smo već dogovorili naše vjenčanje, ali on je odbijao sve dok nisam čula za dr. Ajayija, čarobnjaka, kontaktirala sam ga i rekao mi je što da radim, da će baciti neke čarolije i moj zaručnik će se vratiti za 3 dana nakon čarolije. Nekoliko dana kasnije nakon čarolije, kao što je obećao dr. Ajayi, moj zaručnik je bio kod mene i molio me na koljenima da mu oprostim govoreći da mu je žao i da ne zna što ga je spopalo. Sve zahvaljujući dr. Ajayiju što je spasio moju vezu, vjenčali smo se prije nekoliko dana. Ako vam je potreban bacač čarolija za bilo kakvu vrstu čarolije, kontaktirajte moćnog duhovnog čovjeka dr. Ajayija na Viberu / Whatsappu: +2347084887094 ili na e-mail:drajayi1990@gmail.com

    ReplyDelete

Post a Comment