Integralni zobeni keksi s brusnicama

Ljudi koji traže ideje za kuhanje sve češće traže recepte u kojima bijelo brašno, bijeli šećer i margarin zamjenjuju zdravije opcije. Tako sam nedavno prvi puta koristila zobene mekinje , a u tijestu za pizzu počela koristiti integralno brašno i maslinovo ulje. Odrasla sam na prilično tradicionalnoj kuhinji gdje se određene stvari rade na određeni način.. bez iznimke. Ali odličan je osjećaj kad poskrivečke nešto napraviš drugačije.. i tvoji doma to prihvate.




Ove keksiće probala sam u radinosti drage nam Domaćice. Ona ih je radila gostujući na Dobro jutro, Hrvatska, ali i dan kasnije, na Gastro sajmu na Velesajmu, gdje smo se napokon i upoznale. Keksići su mi se svidjeli jer su prhki, puni komadića zobi koje volim u keksima, a između ostaloga i - jako brzo gotovi.
 photo IMG_7143_zpsa612c8a8.jpg

I tako su mi se neku večer baš jeli keksi, nešto fino, a jednostavno. I sjetih se njenih integralnih keksića.
Njen recept sam prilagodila onome što sam pronašla kod sebe u kuhinji, no i vi ih možete prilagoditi kako želite..

Integralni zobeni keksi

100g integralnog brašna

50g zobenih mekinja

150g zobenih pahuljica

50g sušenih brusnica (ili nekog drugog suhog voća)
1/2 praška za pecivo
1  žlica kakaa za kuhanje
100 g smeđeg šećera
150g maslaca (sobne temperature)
3 žlice mlijeka
(možete dodati i sjeckane orašaste plodove, cca 1-2 žlice)

Zobene pahuljice stavite u blender (ili štapnim mikserom) te ih usitnite do veličine koju želite u keksu. Što su vam sitnije pahuljice, to će tijesto biti prhkije. Isto to učinite i sa suhim voćem, te sa orašastim plodovima, ukoliko ih stavljate, no njih možete ostaviti u nešto većim komadićima.

U zdjelu na sitne komadiće narežite maslac, pa mu dodajte sve ostale sastojke. Umijesite jednolično tijesto, te ga prekrijte prozirnom kuhinjskom folijom i stavite u frižider za 10-15min da se stisne (kako biste kasnije lakše rezali kekse i oni bi tokom pečenja držali formu).
Dok vam se smjesa hladi, zagrijte pećnicu na 180°C.

Tijesto na pobrašnjenoj površini razvaljajte na debljinu 5-7mm (nešto deblje nego što biste razvaljali klasične prhke kekse), pa ih režite rezačem za kekse.
Kekse pecite 10-15min (ovisno o debljini i veličini keksiju) na 180
°C.

> photo IMG_7145_zps08688c5d.jpg

Za izradu ovih keksiju potrebno vam je cca 35-45min, od početka do kraja.
Ukoliko nemate zobenih mekinja, slobodno ih zamijenite integralnim brašnom.
Ukoliko nemate suhog voća, slobodno ga izostavite iz recepta.
 photo IMG_7161_zpsf6593781.jpg

Najbolja stvar kod ovakvih keksiju je da ih možete prilagoditi kako god vama paše.. moji su se žalili da sam mogla dodati komadiće čokolade.. voljeli biste probati kekse s okusom kave.. baš bi vam super izgledali umočeni u glazuru.. Tu budite sam svoj majstor!

 photo IMG_7120a_zpsbb7f3978.jpg

Uživajte i eksperimentirajte!
 photo EF13706560B3FABA35B47C49FEA24F93.png



Comments

  1. Jao odličan post. Ti baš lijepo pišeš :)
    Slike mi se posebno sviđaju :)
    Jako mi je drago da smo se upoznale, hval ati na svemu taj dan :*

    <3

    ReplyDelete
  2. Divni mali keksići i ja volim te zdrave grickalice uvijek dobro dođu za ured ili kao mali poklončići.

    ReplyDelete
  3. Wow, pa kako prije nisam naletjela na tvoj blog! :D Prekrasni recepti, prekrasne slike! Volim zdrave poslastice pa ću probati i ovo, baš nešto počinjem eksperimentirati sa zobi. :)

    ReplyDelete
  4. I ja planiram isprobati taj njezin recept, osvojila me njime kad ga je pripremala na tv-u. Savršeno su ti ispali keksići a fotke su predivne.

    ReplyDelete
  5. Piece of writing writing is also a excitement, if you be acquainted with afterward you can write if not it is complex to write.


    Feel free to visit my web-site: where can i get garcinia cambogia

    ReplyDelete
  6. This blog was... how do you say it? Relevant!! Finally
    I have found something which helped me. Appreciate it!


    Also visit my web blog :: best supplements for bodybuilding

    ReplyDelete
  7. It is not my first time to go to see this web site, i am browsing this
    website dailly and get good data from here daily.



    my homepage dead trigger 2 hack

    ReplyDelete
  8. You could definitely see your expertise in the article you write.

    The world hopes for more passionate writers such as you who are not afraid
    to say how they believe. All the time follow your heart.


    Here is my web-site - Curved Penis

    ReplyDelete

Post a Comment