Oreo cupcakes

Kao što spomenuh u prethodnim postovima, vrijeme je za izvlačenje davnih, ali i ne tako davnih uradaka koji čekaju svoj red. Pa tako je ovoga puta na red došao cupcake sa trenutno popularnim Oreo keksima.

Photobucket

Priznajem, nisam baš veliki fan ovih keksiju, ali znam da ima mnogo onih koji jesu.. A kako ove cupcakese nisam radila isključivo za sebe nego sa svoje prijatelje, odluka je bila laka.


Biskvit za cupcakese rađen je po mom omiljenom receptu za čokoladne muffine s bananom. U ovu smjesu možete ubaciti komadiće oreo keksa, ukoliko volite komadiće u tijestu.
Za kremu sam odabrala klasičnu, jednostavnu kremu od vanilije.
Krema od vanilije

2dcl mlijeka
2 žlice brašna
2 žlice šećera
80dkg maslaca

Zakuhajte mlijeko, brašno i šećer u puding smjesu. Ostavite da se potpuno ohladi, te ju umiksajte s maslacem.

U ovu smjesu sam umiješala 5 smrvljenih oreo keksa, te ukrašavala cupcakese. Umjesto kreme s vanilijom, kremu možete napraviti i sa krem sirom i šećerom u prahu, nešto kao krema za Red velvet cupcakese i u nju jednako tako umiješati mrvljene Oreo kekse.

Photobucket

Sigurna sam da je ovaj cupcake pravo iznenađenje za dijete.. Iako sam vidjela i kako iznenađuje odrasle. Uživajte!

Photobucket

Comments

  1. Izgledaju divno :) Ja radim kremu sa sirom i ovo su mi jedni od najdražih cupcakesa jer sam opsjednuta Oreo keksima :)

    ReplyDelete
  2. Uh što je ovo dobro :) Meni su oreo keksi sami po sebi preslatki, ali su mi super u kolačima

    ReplyDelete
  3. Vidjela sam na mnogo mjesta razne recepte za Oreo cupcakese, bilo bi vrijeme da ih isprobam... a ovaj tvoj recept mi se baš djeluje prikladan za to :)) P.S. Izgledaju odlično!!

    ReplyDelete
  4. Pamela, samo jedna sugestija. U dijelu gdje je Krema od vanilije pise da ide 80 dkg maslaca. Mislim da je greska i da treba 8 dkg ili 80 gr. Inace, cupcakes divno izgledaju.

    ReplyDelete

Post a Comment