Banana bread s borovnicama - Multicooker test

Čim je u moju kuću stigao Philips Multicooker, znala sam da moram isprobati u njemu ispeći kolač. Jer kakva bih ja to slatka blogerica bila, da mu ne dam barem šansu.

Banana bread koji sam odlučila raditi je sočan biskvit koji u sebi sadrži iskašanu bananu.. a šaka borovnica nikad nije od štete također. Sve za fini, sočan, sladak kruh.
 photo IMG_9041a_zps48dbd8a7.jpg


Možda je teško predočiti si koliko je to zaista sočan biskvit, jer kad god bih i ja osobno pretraživala slike banana breada na internetu, uvijek bi mi se doimali suhima i time me odbijali.

No odlučila sam mu dati šansu, ispekla ga i onda sam ja krenula slikati svoj.. prve fotke bile su okinute odmah navečer.. i izgledao je sočan, ali čudnih duginih boja, zbog borovnica..

 photo IMG_9028a_zps6ff02d48.jpg

Samouvjereno sam odlučila fotkanje nastaviti sutradan.. i nakon par okinutih fotki, primjetih- uzorak se ponavlja.. i na mojim slikama izgleda suho, ni približno sočan kao što zapravo je.

 photo IMG_9124a_zps571d2eec.jpg

Ovog puta probajte ne cijeniti knjigu po koricama, dajte mu šansu.


Banana bread s borovnicama

120g maslaca (sobna temperatura)
180g šećera
2 jaja
1 žličica vanilin ekstrakta
260g oštrog brašna
1 žličica sode bikarbone
prstohvat soli
2 banane (iskašane)
1 šalica borovnica

U jednoj posudi zajedno umiksajte maslac i šećer 2-3 minute. Dodajte im jaja i vaniliju te nastavite miksati.
U zasebnoj zdjeli zajedno pomješajte brašno, sol i sodu bikarbonu. Spojite suhe sa mokrim sastojcima i lagano umiksajte, samo da se spoje.
Špatulom, kuhačom ili pjenjačom ručno u smjesu umiješajte iskašane banane, pa nakon toga i borovnice.
Smjesu ulijte u zdjelu Multicookera i pod opcijom MENU odaberite BAKE. Stisnite gumb TEMPERATURE i namjestite na 180, pa nakon toga i na COOKING TIME, te stavite 40 minuta.
Tijesto pecite 30 minuta, te nakon toga nastavite peći otkriveno prema potrebi.

 photo IMG_9002_zps545a5f7b.jpg  photo IMG_9004nostamp_zps81a5aec9.jpg
 photo IMG_9005a_zpse83ba11e.jpg  photo IMG_9010a_zpscaf3b5fb.jpg
 photo IMG_9009a_zpscf10e41c.jpg  photo IMG_9013a_zps8e179d7b.jpg

Pečeni kolač možete ukrasiti listićima badema ili smjesom royal icinga, tako da 1 bjelanjak lagano umiksate sa 150g šećera u prahu i prelijete po kolaču.

 photo IMG_9070_zpsfc50d473.jpg

I eto, Multicooker je uspio i to- ispekao je fini, sočan kolač u kojem smo uživali u naredna dva dana.. na najrazličitije načine.. kao kruh za slatke namaze (Nutellaaaa), natopljen u jogurt kao lagana, a slatka večera.. ili samo onako, bez ičega.

 photo EF13706560B3FABA35B47C49FEA24F93.png

Comments